Annyi minden történ a Karácsony óta eltelt pár napban, hogy csak kapkodom azt az egysejtű fejemet. A legek ideje!

El kellett menni dolgozni Murudeshwarba mindjárt 25-én. Tényleg sok vendég volt, rekord dőlt: 27-én 68 fővel mentünk ki. Mondjuk nem mindegyikük akart merülni, de ez akkor is tekintélyes.

Figyelembevéve az elmúlt időszak történéseit, indulás előtt konzultációt folytattam egyes belső szerveimmel és ennek eredményére támaszkodva a munkában töltött teljes öt nap alatt egy csepp alkoholt sem fogyasztottam. Ez csúcsdöntés lehet, nem hiszem, hogy az elmúlt mondjuk 25 évben átestem volna ilyen tartós, absztinens perióduson.

Közben megérkezett Tibi, Böbe és a kislányuk, Veronka. Mivel, ahogy mondják, nem tudták pontosan mennyi húsárut lehet behozni az országba (semennyit), a biztonság kedvéért volt náluk 3 kiló kolbász és szalámi. Ez is a rekordok számát gyarapítja, tuti, hogy ez a hűtő ilyen mennyiséget még nem látott!

Kolbasz.JPG

A konyhapult meg majdnem berogyott a szintén általuk kipakolt vodka, tequila, gin és pálinka súlya alatt. Hogy a próféta áldása kísérje minden lépésüket!

Hazafelé jövetben pedig, szégyen és gyalázat, Papucsállat létemre elvesztettem a papucsomat. Maradt az állat. Így a kétórás vonatutat a búvárcsizma állóvizében tocsogva tettem meg, este pedig korrekt téli viseletben, pulóverben, de mezítláb mentem le a partra vacsorázni. A semmiféle empátiás képességgel nem rendelkező barátaim nagyon kinevettek. Már van új, sokkal szebb, mint a régi, bebebe!

Egy ilyen mozgalmas és stresszes időszak után nem lehet mást tenni, mint hogy lehúzunk a bícsre bulizni. Ez a kép még tavaly készült, abban az állapotban, amikor az aprócska Papucsállat már azt képzelte, hogy nagy és erős tengeri csillag.

Csillag.jpg

Kívánunk mindenkinek boldog új évet!

A bejegyzés trackback címe:

https://papucsallat.blog.hu/api/trackback/id/tr194988914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása